Home » , , » Naleśniki amerykańskie

Naleśniki amerykańskie

Written By Monika on niedziela, 7 kwietnia 2013 | 13:35



Naprawdę potrafię wiele, oby tylko się nie uczyć..:D
Coś zwykłego, a zarazem bardzo efektownego;)


SKŁADNIKI:
3 jajka
0,5 szklanki mąki pszennej
150 ml mleka
łyżeczka proszku do pieczenia
cukier waniliowy
szczypta soli
jogurt naturalny
owoce

WYKONANIE:
Białka oddzielamy od żółtek, ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli.


Żółtka, mąkę, mleko, proszek i cukier waniliowy mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.





Następnie masę mieszamy delikatnie z pianą z białek.






Rozgrzewamy patelnię (z kilkoma kroplami oleju) i wlewamy porcję ciasta (naleśniki powinny mieć około 10 cm średnicy), smażymy do uzyskania złotego koloru z obu stron.
Podajemy z jogurtem i owocami.

Smacznego:)




2 komentarze:

  1. Trafiłam na twojego bloga, gdy szukałam przepisu na kotlety rumuńskie. Są tutaj świetne przepisy, które chcę niedługo sprawdzić. Mam pytanie. Te składniki to na ile starczają naleśników?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podanej proporcji otrzymałam około 10-12 małych naleśników:) Polecam zwiększyć ilość cukru, jeżeli lubisz słodkości:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na mój drugi blog, kulinarnazakladka.blogspot.com, gdzie znajdziecie Państwo więcej wspaniałych przepisów!
Obsługiwane przez usługę Blogger.