Home » » Czas... start!:D

Czas... start!:D

Written By Monika on środa, 27 marca 2013 | 20:04

I w końcu jest..;)
Mój pierwszy (i na pewno nie ostatni;) ) blog o gotowaniu.

Gotowanie jest dla mnie czystą przyjemnością i chcę pokazać innym że chcieć to móc..:)
I że nie ma osób, które mają dwie lewe ręce do gotowania!:P Ale o tym już wkrótce;)

Przepisy będą proste, łatwe w wykonaniu i przede wszystkim... smaczne:)
Znajdziecie tu wszystko- od dań głównych po desery. Wszystko, co uda mi się ugotować w mojej studenckiej kuchni..:)

Także zapraszam do lektury i testowania w swojej kuchni..;)

P.S.: Podziękowania dla tych, którzy we mnie wierzyli oraz dla moich stałych degustatorów..;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zapraszam na mój drugi blog, kulinarnazakladka.blogspot.com, gdzie znajdziecie Państwo więcej wspaniałych przepisów!
Obsługiwane przez usługę Blogger.